Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Akiss..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox,

Tagboard!


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Akiss
Help: ➊ ➋ ➌
Hate Them! =='
Wednesday 23 October 2013 | 09:54 | 0 comments

Bello!
Hahaha...
Assalamualaikum to all my peeps!
Okay hari ni A nak story pasal budak-2 form 1...
Dekat kundang ni...
Macam dah terencat akal pon ada...
Gila pon ada...
Tak sedar diri pon ada...
Bila korang nak berubah?
Tunggu kiamat ke?
Huh!
.
.
.
.
.
.
Ni satu...
Yang kau pergi kutuk cikgu tu kenapa?
 Dah bijak sangat?
Dah sure ke masuk syurga?
Cuba kau tu sedar sikit...
Dosa kau tu entah dah terampun ke tak lagi...
Dah nak pergi mengata cikgu...
.
.
.
Kalau aku jadi kau...
Aku yang pergi mintak maaf kat cikgu...
Kau tahu?
Bukan mengutuk belakang...
 Oh!
Lupa...
Awak BIJAK ke?
Hahaha...
.
.
.
For your info...
Act...
Aku dah lama geram dengan kau tahu?
Mulut kau tu kurang ajar...
Nasib baik aku tak sepak kau time perhimpunan...
Kalau aku sepak...
Aku takkan kena pape...
Sebab lepas tu mesti jadi kes Miss Gee...
Sebab aku KESIAN je dekat kau laa gila!!!
.
.
.
p/s: Geramnya A... Nasib baik dah tak berapa bertugas... Kalau bertugas... Kau memang kena kaw-2 dengan aku! Dah laa... The End... Assalamualaikum... Sweet dream...



Older Post | Newer Post