Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Akiss..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox,

Tagboard!


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Akiss
Help: ➊ ➋ ➌
Kenapa?
Tuesday 16 June 2015 | 05:48 | 0 comments

Assalamualaikum.
Bello peeps!
Hahaha.
Minggu ni laa yang paling stress sekali.
Firstly, aku batuk kuat.
Second, Sabtu ni appointment x-ray paru2.
Lastly, kau.
.
.
.
Just straight to the point.
Aku just nak tanya kau.
Kenapa kau buat aku macam ni?
Apa salah aku?
Kenapa kau abaikan aku sampai macam ni sekali?
.
.
.
Kalau kau benci.
Cakap je yang kau benci.
Kalau sayang.
Jujur dekat aku yang kau still sayang.
Bukannya buat aku ni macam tunggul.
.
.
.
Kita ni sama-sama manusia.
Hati aku sakit bila dengar and tengok.
Yang kau cuba lari dari aku.
Kalau aku stay kau bagi alasan yang kau ada hal.
Kalau orang cerita pasal aku.
Kau ubah topik.
.
.
.
Jijik sangat ke aku ni untuk kau ceritakan?
Hina sangat ke aku ni untuk kau maafkan?
Buruk sangat ke aku ni untuk kau peduli?
.
.
.
Aku mintak maaf atas segala salah aku.
Tapi.
Jangan terus menyepi macam ni.
Aku terseksa.
Kau suruh anggap kita ni macam kawan.
.
.
.
Tapi.
Kau abaikan aku ni macam stranger untuk kau.
For your information.
Kalau aku tau yang kau akan abaikan aku sampai macam ni sekali.
Aku takkan benarkan hati aku untuk menaruh harapan dekat kau.
Aku takkan benarkan diri aku untuk mengenali kau.
.
.
.
Kau suruh aku bagi masa untuk kau fikir.
Masa apa lagi yang kau nak sebenarnya?
Tak cukup ke seminggu?
.
.
.
Aku bukan sengsara sebab kita dah takde apa2.
Tapi.
Aku kecewa dengan cara kau treat aku.
Dengan kau abaikan aku tanpa khabar.
Then.
Kau datang dengan alasan kau dah pasrah di medan perang.
.
.
.
Dulu pandai bermain kata.
Sekarang?
Kau pandai mendiamkan kata.
Sakit.
Kau tahu.
Sakittttttt sangat.
.
.
.
Honestly aku cakap.
Tadi bila aku terfikir pasal kau.
Teringat dengan cara kau treat aku.
 Stalk all of your accounts.
Tetiba aku sebak.
.
.
.
Ini ke kau yang aku kenal dulu?
Ini ke caranya kau treat aku?
Besar sangat ke kesalahan aku?
Tolonglah.
Maafkan aku.
Jangan terus-terusan abaikan aku.
Aku sakit sangat2.
.
.
.
Bukan setakat menangis.
Semua aku dah buat.
Meraung.
Menjerit.
Aku dah puas meratap dengan attitude kau.
Kau kawan aku.
And.
Pernah menjadi yang teristimewa.
Tapi.
Kau tinggalkan aku tanpa alasan yang kukuh.
Why?
Why?
Why?
.
.
.
Aku just nak kau dengar lagu ni boleh?
Mantra Band - Kau.
Dato' Siti Nurhaliza - Terbaik Bagimu
MAYBE kena dengan situasi sekarang.
Aku berharap sangat yang kau baca blog and entry aku ni.
.
.
.
Okay laa.
Aku nak siapkan video and blog untuk surau sekolah kita pulak.
.
.
.
p/s: untuk pengetahuan kau. aku bukannya sebusy yang kau sangka. aku just penuhi komitmen aku dekat sekolah. amanah yang diberi. so aku kena jalankan. bukan aku abaikan. this is life. bye


Older Post | Newer Post